Ny i teatret

Velkommen til Limfjordsteatret.

Vi står klar til at hjælpe dig med din første gang i teatret.

Hvad skal jeg vide?

Som førstegangsbesøgende på Limfjordsteatret ved vi, at der kan være en ting eller to, som man kan være i tvivl om. Hvornår lukker dørene til salen? Skal man være fin i tøjet? Hvor er de bedste pladser i salen?

Vi har derfor samlet alle de oftest stillede spørgsmål herunder, så du kan gå ind og læse om det, du kan være i tvivl om.

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, så kan du altid ringe til os på 97 71 05 15 – Du kan se åbningstider i bunden af siden.

Hvornår lukker dørene?

Dørene til forestillingen lukker altid præcis ved forestillingens start. Det er derfor en god idé at komme i god tid, så du kan nå at finde din plads og hænge overtøjet i garderoben. På alle scener er der foyerområder, hvor du kan nyde stemningen inden forestillingen. Her kan du også købe drikkevarer m.m.

Skal jeg være fin i tøjet?

Nej, du skal bare komme som du er. Der er ingen krav til din påklædning på teatret

Må jeg tage min madpakke med?

Det er ikke tilladt at medbringe mad på Limfjordsteatret. I caféen kan du købe drikkevarer og ved udvalgte forestillinger kan du også bestille en menu.

Drinks må gerne tages med ind i salen.

Der kan købes forskelligt snaks.

Må jeg tage overtøj med ind i salen?

Overtøj og store tasker kan afleveres i de gratis, ubemandede garderobe.  Der vil være personale i cafeen og dørene låses under forestillingen.

Må jeg tage billeder under forestillingen?

Fotografering, video og lydoptagelser er ikke tilladt under selve forestillingen.

Du må gerne tage billeder og video inden forestillingen går i gang. Når de medvirkede kommer frem og modtager deres bifald, efter forestillingen, og når de medvirkende kommer frem efter forestillingen, må du også gerne tage billeder og video.

Deler du dine billeder på sociale medier vil vi blive meget glade, hvis du tilføjer hashtagget #limfjordsteatret

Hvor spiller min forestilling?

Her på hjemmesiden er der ved hver enkelt forestilling angivet med Mors eller Thy, hvor din forestilling spiller.
Du finder adresser og praktisk information i den email du modtager, nogle dage før du skal i teatret.

Jeg har ikke modtaget mine billetter på e-mail eller kan ikke printe de billetter, jeg har fået tilsendt.

Har du lige bestilt dine billetter? E-mailen med dine billetter kan være op til 15 minutter undervejs. Tjek også om den kan være endt i din uønsket/spam-boks. Du er også velkommen til at kontakte os på tlf. 97 71 05 15, så hjælper vi dig.